New idea

Kom på en idee igår , men har inte genomfört den . eller det vara mommo som fick mej att börja använda mina kreativa tankar . Alltså , då mormor såg mitt skåp igår tyckte hon att det var superfint , men så såg hon att klähängarna var slut .. då berättade hon att när hon var liten hade hon fått ett klädskåp med stänger ist. för hyllor . men hon hade inga klähängare . så då tog hon tidningspapper och band och lagade klähängare . jag menar hur snyggt skulle man inte kunna laga det . ska prova laga några och se om dom blir fina . men jag ska ändå köpa flera klähängare idag :) men det skulle kunna bli skitsnyggt , lite sidenband olika tidningar , tapeter från tapetböckerna som ligger och samlar damm , ehm , kanske tyger . lite ståltråd . vad mera behöver man ? kanske lite silkespapper :)
niiice ;)
nu ska jag jobba , ha det bäst kram , sassa



bilderna från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback