love the way you lie

http://www.youtube.com/watch?v=molLx7Q1zgQ
alltså, jag är totalt galen i denna låt ;)

Denna dag har varit seeeg, men ändå har jag hunnit med mycket :)
Lr haha, mycket och mycket....
Men en del ;D
Jag har iaf städat, lagt bort kläder jag inte behöver och inte använder i en låda och bytt dataskärm till en mindre
Varit ut och cyyklat, jag trodde jag skulle blåsa iväg men jag hölls nog på vägen ;)
Så cyklade jag sedan till min syster, så var jag också till mosters på en kaffe :)
Nu är jag hos big siz, ska sova här inatt :)

Så hoppas jag inte drömmer massvis med marddrömmar inatt då, känns iaf tryggare att vara här :)

Men nu blir det nog snart natten :)
Gonatt söta läsare :)
Netti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback