Kaffe

Jaa , har mat nu . eller har haft . sitter här och smuttar på lite kaffe .
Har sån ångest . och stress i kroppen . vill ha helg nu .
någon som ska till söu rock ikväll?
Jag och netti ska sova i tält , killarna också men i ett eget tält .
måste packa ihop före 10 på morgonen för då blir det regn . damn it .
hmm . Bilder på mitt skåp kommer väl då jag är helt färdig och lagt in alla klädhängare .
fick ett litet problem , klähängarna tog slut . behöver minst 30 till . hahah .
nåjaa . åså ska handtagen på och några hyllor och stänger till . men vad tror ni är smartare ? sortera i färg eller plagg? nujust har jag börjat med vitt och ljusa kläder sen svart och rött ( ska ändra det till svart och blått) .
så kommer det att sorteras i färg . så på morgonen då jag vaknar får jag tänka " vilken färg är jag idag ?"  hahaha nejmen iaf . så tror jag det blir . nu ska jag arbeta ..... ha det bäst .
kramar , sassa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback