kaffe rast!

Ja nu har jag städat hela kontoret, jennifer hjälpte till . gullungen!
så nu har jag kaffe 10 minuter och sen ska jag gå med kaffe till gubbarna som jobbar i hallen ( och med Andrés mugg som jag råkade dra med mej till kontoret ) hahah.
Jaa så idag kommer jag jobba 13 timmar ! huh. Först det vanliga och sen ska det bli husvisning..
jaja . pengar iaf. och dessutom är jag på bra humör idag och då går det bra att jobba :)
jepp jepp . sen efter husvisningen ska vi och visa vasa bostadsmäss hus åt någon som är intresserad .

igår bloggade jag inte för att jag sov hela kvällen.
men outfit bild hann jag ta . gissar på att jag kommer sova denna kväll igenn . är så himmla trött då jag kommer hem . och idag blir det låååååång dag . -.-'
nu har jag inte riktigt så mycket att komma med. ska till hallen och stifta några husvisning skyltar.
Annrs ni som har lust , husvisning idag i smedsby tror jag . hehe . Jag bjuder på saft och kex :)

well . nu ska jag jobba . kaffe är slut om 2 minuter .
kramar , sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback