Jag kan inte sova...

Hejsan , varför det inte blev någon uppdatering idag (igår) , är för att jag och älskling vaknade HALV TRE !?
jaa , sent . vi sov 14 timmar , fattar inte hur vi kunde göra det .
går kvällen var suverän . inte så speciell men sjukt kul! var vid lavan ( oravais simstrand) .
Jaa , så idag då vi vaknade åt vi frukost och sen satt vi ute i solen en stund. efter att vi ätit middag for vi till årvas och chillade med kompisarna . hade trevligt . klockan 9 kom vi hem . jag gick i badet och sen drack vi te . halv 11 gick vi och sova . no sömn . älskling somnade just . han som brukar ha lätt att somna . men han har iaf legat och blundat tyst tills han somnat , det kunde inte jag . såå . känner mej inte ett dugg trött eller kanske lite ,men inte så att jag skulle somna . VAD SKA MAN GÖRA NÄR MAN INTE KAN SOVA?

jaja . imorgon (idag) far jag och mamma kl 6 till heikius hus , och packar bilen , sen drar vi iväg till nånstans nära helsinfors , 6 på kvällen är det husvisning , före det ska vi till ikea och handla nytt klädskåp åt mej :)

såå . jaa . har inget att skriva men jag försöker skriva mej trött . hehe .

nästa fredag eller på fredagen denna vecka så ska vi sova i tält vid söu rock i oravais . kul .
men jag hatar att vakna upp i tält , finns det nåt värre ?
jaja . nus ak jag inte skriva mer .. vill inte väcka André ♥
joo , ha det bäst alla .
kramar , sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback