It feels good

Har en underbart underbar känsla idag!
och det Tillochmed pirrar (!?) i magen för att jag ser så fram emot imorgon.
aaah det kommer bli underbart kul! shopping blir det till 100. och popcorning i magen till tusen!
Vet ni vad det värsta som skulle kunna hända är? Inget för ingen ska förstöra min kväll.
om biljetterna till eclipse blir slutsålda , ja då smyger jag in till bion och sitter i trappan. nej inget ska förstöra min, vår, kväll! :)

vill ni se min klänning som jag köpte igår? :)
i wanna show it . nuuu! :)
senare ikväll får ni se den :)
jag längtar till imorgon! nu ska jag gå och pussa på min pojkvän. kramar kramar och pussa
till tusen ! have a nice day, sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback