hejj :)

jag har haft dålig uppdatering , jag vet . men nu ska det bli bättre , hoppas jag . men allt är så stressigt . min lilla bror ska snart konfirmeras och det är mycket som ska göras , så det löper risk att jag inte kommer att vara så aktiv här. Dagens fråga nån? :D
Idag steg jag upp 17 minuter över 6. for till jobbet och efter kaffet for jag till moffa och hjälpte honom med maten till dom som arbetar på kontoret. nu ska jag baka småkakor till konfirmationen.
så . see ya . ha det bäst ! kramar sassa

Kommentarer
Postat av: mie

brukar ni laga mat hemma?;)

2010-06-23 @ 10:50:51
Postat av: lilla jag

tänkte skriva en fråga till er. Har ni nångång blivit riktit sårade av någon ? och en till... Ni båda har en förälder som är död, vad jag har förstått.. Hur reagerade ni på döden? .. :)

2010-06-23 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback