grattisgrattis

... käre storebor Micke som fyller 29 år idag :)

Arbetade från 8-14 idag, jätte skönt att sitta ute med gamlingarna :)
En jätte bra arbetsdag, som vanligt ;)

Nåja, cyklade till mosters efter jobbet och drack en kaffe och åt en glass i solen, skönt :)
Sen ringde födelsedagsbarnet (min bror) och frågade om jag ville komma och klippa gräset så jag cyklade dit då :)

Gräsmattan är färdigt klippt nu så nu ska jag cykla till min storasyster och byta till bättre kläder så ännu cykla tillbaka hit på kaffe och tårta :)

Ha en skön sommarkväll :)
Kramis!
Netti


Ida <3


Linnéa <3


Storebror och Ida <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur och var ska ni fira midsommaren? :)

2010-06-23 @ 19:04:42
Postat av: Jeanette

va söt:)

2010-06-24 @ 09:35:54
URL: http://mrsjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback