funny

jaa nu har min store bror och hans lilla familj och min storasyster kommit .
sist jag såg ella (min brorsdotter) var hon 2 veckor gammal . nu är hon 9 månader och en rikitg busunge som kryper . och hon var inte blyg . härligt !

nu ska jag chilla på datorn . saknar min pojkvän . kan ta ett tag innan han kommer , för han är med sina kompisar och dom brukar vara ute läänge :) nåjaa . kram på er alla . 24 unika besökare än så länge , tre har vågat skriva vem ni är , kom igenn nu alla :)

kram, sassa


Vad sjutton är jag allergisk för? då jag vaknade på morgonen kliade det lite , men jag har lärt mej att jag inte får klia . sen började jag nysa och näsan täppte till . plötsligt rann det bara ur mina ögon och sen svällde ögonen upp . hade stora ringar under ögonen. sen kliade det så mycket att jag inte kunde låta bli att klia . what to do what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback