dagens fråga



tänkte skriva en fråga till er. Har ni nångång blivit riktit sårade av någon ? och en till... Ni båda har en förälder som är död, vad jag har förstått.. Hur reagerade ni på döden? .. :)

sassa: visst har jag blivit riktigtr sårad många gånger , både tjejkompisar och killar. men sånt kommer och går hela livet ! jag minns inte riktigt hur jag reagerade. men jag minns att jag trodde att pappa skulle vakna om jag pussade honom på munnen och hade en krona på huvudet :) jag fick inte pussa honom på munnen då vi var och kollade på honom , bara på kinden. så jag skylde på att han inte vaknade därför !

Netti: Har blivit djupt sårad många gånger och allting rasat på en gång men någorlunda har jag byggt upp mitt liv igen :) Ja, jag var inte alls beredd på mammas död så jag reagerade väldigt starkt, skrek åt henne att vakna och försökte värma hennes händer för de var så kalla.. Jag trodde nog innerst inne att jag skulle få henne att vakna men hon var borta. Det är så sorligt att säga men så är livet. Det var mammas tur att bli en ängel i himmelen, hon hade varit vår ängel färdigt på jorden :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

<3 <3

2010-06-24 @ 22:20:08
Postat av: Anonym

<3 <3

2010-06-24 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback