dagens fråga

brukar ni laga mat hemma?;)

Netti: För er som inte vet så bor jag ju inte med pappa och hans sambo. Utan jag har bott i en egen lägenhet nu 1½ år. Flyttade dit nästan genast efter att mamma gick bort. Så det är nog ytterst sällan jag fixar mat hemma, isf värmer jag nog bara en pizza lr så. Någongång händer det att jag lagar spagetti. :) Oftast så går jag till pappas för att äta kokad mat, eller så äter jag hos min syster som jag oftast är hos :) Och också ibland hos moster! Såå.. jag gillar inte alls att laga mat så det blir aldrig av att jag lagar den själv, bara om jag har besök :)

Sassa: ibland. men jag har varit ganska lat för det mesta så det har inte blivit så, om jag förr lagade mat blev det alltid antingen spagetti eller nudlar ;) . men nu plötsligt älskar jag att baka och laga mat. det är ju så himmla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback