dagens fråga

Då ni väljer kläder på morgonen vad tänker ni? Måste ni ha smink till arbetet eller klarar ni er utan? ;>

Netti:
Jag tänker på vad som känns bekvämt, men också så det ser snyggt och matchar ihop :) Så tänker jag också på så det inte blir för varmt men ändå inte för kallt :) Men mest på att det är snyggt och bekvämt :)
Jo, jag tycker nog att jag vill ha smink till arbetet, umgås ändå med så jätte mycket folk där så man vill ju nog se lite fresh och pigg ut :) Sminkar ju förstås inte mig som jag gör annars, men lite mascara och rouge lägger jag nog varje morgon :)

Sassa:
ofta så kollar jag på nån accesoar eller nåt par skor som jag skulle vilja ha på mej och sen machar jag till det . ofta är det ett basplagg som jag går efter. Idag var det en grå byst tröjja som gjorde mitt val , nej det var det inte . det var mina gråa skor. så kollade jag vad jag hade för gråa kläder så blev det svart topp, gråa wannabe converse skor och svarta leggings, och mitt alldeles egna hjärte-klock halsband. :)
kanske ni får se en outfit bild sen :) Oftast har jag inte smink , idag råkar jag ha för att jag sov med smink inatt ;o Men annars brukar jag inte ha . tycker det är så jobbigt att sminka sej och sen om man bara är hemma efter åt måste slösa tid på att gå och tvätta bort det . :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback