come on

jaa , vissa steg upp kl 8:00 på sin sovmorgon .
men det var lungt för det var frivilligt , jag skulle laga håret på andrés lillasyster .
så for jag med på vår avslutning . kom just hem , skulle krama älskling , men han är som jag ( aldrig glad när någon väcker en) heheh . så jag gick på datorn istället , vi kan kramas när han vaknar .♥

vet ni vad som faktist är konstigt? Det är faktist ganska många som tror att jag och nathalie ( andrés syster) är systrar för att vi liknar varandra , kul , men ganska konstigt också . nåja hon är som en lillasyster till mej :)
Vet inte vad jag ska skriva om , och jag vet inte vad jag ska göra , jag är lite trött på samma gång som jag är pigg som en spigg ;) får väl hitta på nåt . heh .

jaa nu kommer jag faktist inte på mera att skriva .
Ha en bra lördag .
kram , sasssaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback