Bilder från vasa igår.

Ja igår efter jobbet for jag med buss in till stan, netski kom med.
träffade Hon som ska laga dendär boken. jag trodde det skulle vara jobbit men det var det inte alls.
det var trevligt! dethär kommer bli bra! hoppas jag.
sen skulle jag och netti shoppa, men netti träffade sin mormor och storasyster så det skulle ta en stund.
så jag gick till gina och frälste mej i en grön klänning. och underkläder. ska ha klänningen imorgon på
eclipse premiären. Jag och Andrés lillasyster Nathalie ska dit. netti kanske hänger på , beroende på om hon ska på dop eller ej. :) Iaf kommer vi ha så kul! Nathalie och jag har pratat om det ända sen new moon premiären. Men nu är den här. finally!

jo sen shoppade jag och netti. hittade snygga kavajer på H&M, båda ville ha den vita men det fanns bara en 34 av varje färg ;) så jag tog svart och netti vit, eftersom jag ändå matchar mera kläder med svart än vit. :)
shopping igenn på onsdag! kul kul kul.

bilder kommer här!
kram, sassa




jag som skulle fara från vasa igår !

Jag och Netski


we had a good time:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback