alejandro

Sorry för uruuslig blogg uppdatering av mig, men det är så mycke nu!

Hälgen har varit SÅ JÄKLA BRA!
Minnet kanske sviiker lite, iaf från fredagen men jag har haft så jättejätte kul :)
Ni ska få se bilder nu också :)

Är seriöst så trött nu så jag ska gå och sova, arbete nu 5 dagar och sedan hälj igen, då är det min grillfest som gäller :) längtar redan!

Jag kom fram till idag att jag inte ska vara deppad över småsaker mera, jag ska leva livet och njuuuta till 100% :D
För jag har ett suveränt jobb som jag trivs så jätte bra med och på hälgerna har jag otroligt roligt med mina vänner!
Och när juni är slut så arbetar jag inte mera och då ska jag chilla bottnen och bara njuta av att ha sommarlov, bara ligga och steeeka i solen på dagarna!
Och sen när juli är slut så är det ju flyttnings dags för mig och då blir jag Jakobstad bo =D
Så jag har så otroligt mycket att se framemot :)

Här kommer bilder från fredag och lördag :)


Jonny Jag och Robin på SÖU ROCK i Oravais :) fredag


Robin (Pådelin) :D fredag


Tobias och Jag :) fredag


Tommy och Jag :) fredag


Tobias och Tommy :) fredag


Tobias och Joakim :D lördag


Isak jag och Tobias :) lördag


Robin och jag :) lördag


Robin och någon Dan och jag :D lördag


Robin och Oscar :) lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback