aldrig mer

... hemmafest!
Min lägenhet har aldrig sett så äcklig och hemsk ut som den gjorde idag. Otroligt!
Visst är det ok att det blir råddigt, det måste man ju kunna ta.
Men inte kan man ju börja acceptera att datorn och tangentbordet och en skåpdörr är söndersparkade?
+ en massamassa sönderslagna ölflaskor...

Kanske det gick lite väl överstyr?
Nåja, aldrig mera iaf :)

Halv 7 imårse somnade jag först, klockan 6 for sista schaket hem..

Har varit på storsyrrans kalas idag och sedan for jag hem med storebror och var hos honom några timmar, hjälpte honom att sköta Ida&Linnéa, prinsessorna :)

Imorgon är det arbete som gäller, skönt!
Och jag hoppas otroligt mycket på soligt väder imorgon.

Kramar!
Netti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback