1 år 4 månader

Idag är det exakt 1 år och 4 månader sen jag och andré blev ihop :) 20.02.09


Nettis grillfest igår.. Vad ska man säga . Mycket. 
Kul till att börja med , trevligt. sen blev det slagsmål. otrevligt. 
tårar . sen blev det bra stämmning igen . Men jaa , jag hade mest bara ångest, får ångest jämt nuförtiden .
så börjar jag nästan gråta men jag kan inte gråta . vill inte gråta . Så när ångesten börjar försvinna , ja då börjar jag gråta.
Iaf . Jag tycker väldigt mycket synd om netti, det är väldigt råddigt i lägenheten och allt sånt.
jag och andré sov inte där för att : 1. vi skulle till tropic Landia idag (badhus) 2. vi skulle inte rymmas .
men vi for inte till badet idag . damn it. hade sett så fram emot det . och nu är jag vrålhungrig.
snart mat , var är alla? .

jaja . på återseende , sassa

ja , här är jag idag helt olagad och not so sexy.


Jag vill bara att du ska veta att jag bryr mej. Jag bryr mej om dej . alltid.
kommer alltid att bry mej om dej. whatever happens.
Fast allting har förändrats kommer jag alltid att finnas här för dej .
på samma sätt som jag alltid har gjort . För du kommer alltid ha klvar din plats i mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback