YES!

hejsan! gårdagens var super!trodde verkligen att jag skulle ha tråkit men jag hade sjukt kul!
björn rosenström var inte så speciellt men allt annat var grymt kul. hade tyvärr inte kameran me...

IDAG - ska jag till power park med min kusin och hennes familj :)
oj vad vi ska ha kuul!! dom borde väl starta snart så kommer dom efter mej hit till andrés.
trodde verkligen att jag skulle må dåligt idag och ha huvudvärk , eftersom jag bara har fått sova 6 timmar.
nu är jag förskyld har hosta , men så värst trött är jag inte (värmen väckte mej) och huvudvärken for bort då jag somnade. prima grejjer! hahah. nu ska jag gå ner. vi syns !

men.. vart är solen? det är målnigt, nåja den kommer väl fram :)
hejdå!
kramar,sassa

denhär skjortan har jag på mej idag , med svarta shorts :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback