tisdag

Oj hohho, denhär natten va hemsk.
Grät för flera när det bara blixtade som discolights ute och åskan smällde så det lät som det var krig.
Halv 3 tiden ringde mosters fästman och frågade om han skulle komma efter mig så det gjorde han, som tuur!
När strömmen for trodde jag seriöst att mitt hjärta skulle pumpa ut, det var hemskt.

Jag har aldrig sett något liknande oväder, härregud!
Hoppas det inte kommer inatt igen, men i luften och på himmelen ser det lite ut så :(

Nåja, idag vaknade jag först halv 3 så cyklade jag iväg till banken och tog ut lite cash och sen for jag till syrrans, är ännu här men pappa hämtar mig om ca 20 minuter. Då ska jag packa vidare i mina bananlådor.

Ha en bra dag :)
Netti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback