Strange things.

har jag blivit blyg? jag är aldrig blyg. har jag blivit det? shit. neej jag kan inte vara blyg,never.
men igår vid stranden så var jag plötsligt blyg, bokstavligen. orden stannade i munnen. jag kom inte på nåt att säga.
nope, jag är inte blyg. punkt!

Hejsan! igår var jag på stranden med kompisarna. jag och theez åkte på en såndär grejj efter vattenscootern. sjukt kul! skulle ha kunnat åka mycket längre ;)
sen efter allt som hände på stranden for jag och älskling till st1 efter mitt h&m paket. niice.
64 € och så värst nöjd var jag väl inte.
sen for vi till kaffestugan, hälsade på Robbe, fick en stooooor gammaldagsvanilj glass. den var nästan för stor. jag orkade inte äta upp den. Meeen tack iaf robbee fast "an ryms it i magan din,du har för liten mage". hhahahahahaha
sen kom rölli dit och tåbbe :) haha , shit vad det ser  fult ut när tommy röker med sin halva tand hahah.
så gick vi in och åt. eller jag drack en kaffe ;) I'm not so hungry kl.22. hah.
sen gick vi ut och sitta , ända bilden jag tog på kvällen var en bild på solnedgången. den var väldigt fin. men kameran gjorde den orange..

såå idag tog jag ledigt. nu får min semester börja. min hosta tar kål på mej. hela natten har jag hostat och vaknat och tagit astma medicin. lite hjälpte det men nej. nu har jag huvudvärk för att jag inte har sovit tillräkligt mycket.
nu dricker jag te och funderar på att gå till sängen  och se om nukkumatti kommer.
idag (senare) ska jag stääda mitt rum ordentligt.
men nujust är jag bara trött. sen ska jag laga ett photoalbum på ifolor, eller jag har laddat ner programmet man lagar i. jag börjar med 2009 , för där har jag mest minnen . sen 2008 och sen 2010. men det blir mest jobb med 09 eller kanske 08 vet inte. iaf . 25 € för en bok med egen design och bilder :) nniiice.
nu ska jag sova !

puss, sassa

bilder kommer senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback