regn

nåja, jag ber om ursäkt för min dåååååliga uppdatering, minns knappt när jag skrev sist..
Men jag har haft det ganska så fullt..

På midsommaren var jag i replot från fre-sön och hade det jätte mega bra! :)
Bästa midsommaren jag varit me om! :)

Och efter det har jag varit en stor del i Vasa med mina systrar och mommo och annars på dagarna har jag skött mina syskonbarn :)
Det gör jag nu också, sköter ellen och erik! :)

Och igår var jag på min kusins dop, så hoppas ni förstår att jag har haft full rulle hela tiden :)
Men kanske det blir bättre med uppdateringen så småningom.

Ikväll ska jag med moster till Vasa på Match Show, alltid lika roligt :)

Nåja, ha det bäst!
KRAMAR!
Netti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback