Nejmen

igår var kvällen helt fantastiskt rolig. Hade jätte kul!
idag sov man lääänge . kvart över 3 var klockan då jag vaknade.
så åt vi mat , och sen for jag och andré till tåbbes. där var vi en stund, hans dotter var där.
otroligt söt unge :) var där nån timme , lirade lite ppå guitar hero. men sen tyckte jag vi skulle simma, ingen hängde på. så kom jag på att vi kuna åka med en ring efter båten, då hakade dom på ideén.
så vi for iväg, men ringen hade hål så det blev vattenskidor istället. kul hade vi iallafall!
sen har vi sett på film. nu ska jag kanske börja sova, eller städa rummet. får se, eller gå på promenix.
jaja. nu ska jag chilla lite. ha det bäst!
kram, sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback