Natten är ung !

jaa precis. nu ska jag berätta vad jag gjort dom senaste dagarna.
i förrgår åkte jag vattenskidor i komossa träschi ( stavning?) med André, Tommy, Kevin, Marion, Robin och Erik.
Kul var det! verkligen :)

Igår for jag med käraste Nathalie och Ann ( andrés lillasyster och mamma) till hellnäs .
vi solade simmade åt glass och chips och hade jätte kul. kände mej som ett litet barn igenn då man hade så kul vid stranden att man inte ville fara hem :) Super härligt! det här gör vi om. jag och nathalie hade så kul att vi glömde att sola ;)

Sen då vi kom hem for jag och älskling på oravais teater med min familj :)
teatern var inte så speciellt bra, men helt okej !

sen for jag hem med mamma , andré skulle jobba idag så han for hem.
jag ville inte lämna honom. vet inte vad som har hänt, men jag är superduper miljoner gånger trilljoner mycket kär i andré nujust. ♥

så då jag kom hem ville jag simma, ingen hakade på, så ringde tåbbe och jonbas och eddie och dom kunde komma med mej på en glass till hellnäs. just one problem. min vespa startade inte. så dom kom hit på kaffe istället.
hahah dom försökte läääänge att få igång den. heh, men tillsist så startade den , men så stannade den igenn ;)

så talade jag i telefon ganska länge med älskling, det var så härligt! han e den sötaste som finns. och han e min!

jaja, så sen kom lillon-miccilakki hit :) kul!

ja en kul kväll hade jag iaf ! nu väntar jag på micho och min pojkvän!
sen ikväll blir det väl att fara till tåbbes och lira guitar hero :) med kompisarna ! nice.

nu ska jag städa mitt rum. ha det bäst
kramar,sassa



jag och tåbbe igår, ingen annan ville vara med på bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback