lady gaga

ja, jag var ute på gatan med jeremias och andré .
plötsligt står några barn och stirrar på mej och ropar lady gaga. haha.
sen ropar dom åt en massa andra barn , lady gaga .
så står dom och stirrar på mej och vinkar och ropar lady gaga.
jag fick panik, stackars barn vad dom skulle bli besvikna om dom kom fram och skulle fråga autograf så jag fick brottom in. jag hade ju solglasögon på mej och så har jag blont kort hår, så visst , finns inte lika många platinium blondiner här som i finland. men jaa. haha . ganska kul , men lite läskigt. för en sekund förtod jag hur det måste kännas att vara kändis :D hahahahahhaha.
jaa, outfit bild kommer här nere.
snart ska vi på stan och shoppa. får se vad vi hittar på sen :)
Ha det bäst!
haha lady gaga? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback