Jeppis

Jaa. vad ska jag skriva. ord. Jag har inte varit så aktiv här. jag har påbörjat inlägg men aldrig kommit fram till bokstäverna !

ikväll blir det jakobstad. jag borde vara färdig nu. jag borde vara stressad nu, eftersom jag sitter med blonderingsfärg i håret nu. utväxten var akut. stackars mitt hår, verkligen jag lider. vill färga brunt bara för att håret skulle må bättre då.. men jag trivs bättre med blont hår.

ja, jakobstad då med taxi, blir väl kul. vet inte vad jag ska ha på mej. hjälp! någon?

. har försökt sola i kylan idag. för idag var det kallt.
Jaa Ann, du hade nog kanske rätt, angående semestern ;) heheh.
men nej det måste bli varmt ännu! jag ska ha värmebölja, snälla ge mej värmebölja.

jaja. nu måste jag göra nåt. jag börjar bli stressad.
ha en bra kväll alla !
kramar,sassa

nej jag sitter inte i BH , jag har bikina. fast det är ju nästan samma sak ;D

Kommentarer
Postat av: ann

ja just he:D.men jag hoppas nog också på värme än!

2010-07-23 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback