i will stand by you forever

Gick bra i jobbet, varmt som fan men härliga små barn :)

När jag slutade for jag direkt till syrrans, åt mat där och sen for jag och systerdotter Ellen till stranden med Janet och hennes lillasyster Cazandra :) Jätte skönt!
Simmade gjorde vi alla också :)

Sen for vi till Nabben på en glass :)
När jag och Ellen skulle cykla hem blixtade det som... och ösregnade och åskade så det lät som någon bombade någonstans, det var otroligt!
Så Niku (syrrans man) kom efter oss till Janets =)

Är hemma nu, har just duschat så nu ska jag ut på en sista tobak och sen ska jag se en film på TV :)

Lite brun har jag också blivit, hihi :)
Imorgon ska jag till beachen igen med älsklings Ellen :)

Godnatt =)
Netti


Kommentarer
Postat av: jens

Vacker :)

2010-07-13 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback