I wanna hug you !

jag längtar efter att kramas med älskling. inatt då det dundrade och blixtrade ville jag bara vara i hans trygga armar.
jag hatar , bokstavligen hatar blixtar och åska, jag är livrädd för det!


så inatt kunde jag inte somna förrän ovädret var förbi. så halv fyra blev det.
vaknade av ett gulligt meddelande på morgonen, men jag somnade om.
steg upp 10 över 12. städade lite, men min städmotivation är borta. :(
kanske för att det är kvaft i luften. har huvudvärk ..

nu ska jag just äta, packa väskan för ikväll ska jag vara med andré , härligt!
så ska jag dricka kaffe med lillebror och tåbbe och sen blir det vasa med älskling!

ja, återkommer senare. kram
sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback