den 10 Juli 2010

gårdagen var super! hade kul hela tiden. verkligen.
det kom över 2000 personer till lilla maxmo, det var ganska bra.
ikväll blir det kanske kanske storberget,great.
så far vi till andrés och är där till måndag kväll kanske .
för sedan blir det tyysklaaand jeeeee :D
på söndag kommer kanske netski till komossan , så ska vi simma vi hejdona.
we'll see. nu ska jag äta frukost och sen dra iväg till jobbet. ska jobba nån timme :)
ha det bä'st ! kram  , sassa

bilder från björnrosenström. var man in i ungdomsbussen och tog bild fick man en gratis kondom :D

Pådelin(Robin), Älskling(André) & jag


jag och Rölli (tommy), han fick smeknamnet för dendär kvällen tappade han sin halva tand så nu ser han ut som rölli :D

tony, jag och toni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback