dag 6 i tyskland

igår så var det dag 6 ;)
vi steg upp 3 tiden, så kom en taxi efter mej jeremias och andré och vi åkte till birks faster.
där hade hans farmor haft 85 års kalas, men alla gäster var borta då vi kom.
så fick vi äta spansk mat och efterrätt. sen for vi och simmade, jag hoppade från 7 och en halv meter ;)
första gången :) bilder har vi. sen solade vi lite och åt glass. efter simmande och solande for vi hem till lägenheten och bytte kläder, sen blev det kirmes eller hur det nu stavas. det är ett tivoli som flyttar runt på sommaren.
på två veckor bygger dom upp det och så står det kvar i 2 veckor , sen far dom till nästa ställe.
det är gratis att gå in men man måste betala för varje sak man ska åka i. jag åkte i en booster och 3 andra saker.
men pengarna for. hade 100 euro då jag for dit , nu har jag 50 euro kvar ;o . jag skulle ju spara det till shopping.
så iaf . kom hem en halv ett ett tiden.
ja det var dag 6. bilder kommer senare ;) hehhe.
nu är det dag sju och vi skall till arkaden, shopping stället vi var på första dagen.
får se vad jag lägger min sista peng på. new yprker är ju ett favoritställe nujust.
men nu ska vi åka. ha det super, kramar
sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback