dag 5 i tyskland

idag en 10 tiden steg jag upp, for efter bröd till bageriet .
sen for vi iväg till tågstationen och det bar i väg till Bonn.
for en station för långt så vi fick vänta 20 minuter.
men finally var vi framme, vid phantasi land.
super häftigt. allt var så mycket coolare än finska tivolin. och svenska.
det var som en riktig sagovärd !
där spenderade vi hela dagen. på kvällen stannade vi i köln.
där var det fest i hela staden, folk drack och det var fullproppat med folk.
vi trängde oss fram till kanten av rhen floden där var det ännu fullare med folk och folken var ännu fullare där :D
hehe. så kom fyrvereriet,  jätte fint. kom precis in genom dörren, mina fötter är helt slut och hela jag är trött.
nu ska jag gå i badet och sen blir det sängen som gäller. det är ju en ny dag imorgon.
och tyvärr orkar jag inte ladda upp bilder nu, är alldeles för trött.
men imorgon kommer det sekärt bilder. kramar
sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback