Dag 4 i tyskland.

vaknade kl 1 tiden, men lämnade och drog mej i sängen till 2.
sen blev det shopping. älskling hittade ett par super snygga lacoste skor som verkligen var hans stil .
jag hittade inte lika mycket som tidigare, men en bikini överdel som jag länge velat ha, en cardigan som var på 70%
och en halsduk som också var 70 % . gick in till new yorker där jag hittade massor, men slösarlusten avtog, ända tills jag hittade en paljett top, likadan som den rosa jag köpte tidigare fast mörkblå, den var sjukt snygg!
så jag köpte en åt mej och en till nathalie ( andré sa jag skulle köpa nåt och vi båda älskar paljetter så jag tyckte att den passade.  annars lämnade killarna mej idag igenn, ingen vill shoppa med mej :( hehe.
så sen kom nilla efter oss och vi for och simmade, älskling hoppade från 10 meter , jag från 5 ;)
vågade inte gå upp till 8 meter eftersom då skulle jag inte våga gå ner igenn då alla stirrade.. :D
så for vi och handlade lite. nu har vi grillat i trädgården, men så kom ovädret, tyvärr.
nu orkar jag faktist inte ladda upp bilder.. ni får se i morgon kväll kanske. är så otroligt trött :)
imorgon kl 11 far vi till phantasia eller hur det nu stavades, iaf ett nöjesfält, såg ganska häftigt ut på internet.
kul blir det iaf. sen på kvällen far vi via köln och ser på stora fyrvärkerier och eldvattenfall från broarna.
nu ska jag sova tror jag, så himmla trött som jag är . ha det super.
bilder imorgon. nej nu kanske. jag lägger in dom nu. dom får komma i ett senare inlägg :)
kraamaaar, sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback