dag 2 i tyskland

dagen har varit varm varm varm, svetten bara rann :D haha
efter mitt senaste blogginlägg for vi in till stan , eller till ett köpcenter.
jaa så köpte killarna shorts och t-skjortor. jag fick vara med och säga vad som var snyggt och fult.
men sen ville ingen shoppa med mej, så jag fick gå själv , men det var nästan skönt . ingen som gnällde ;) haha
så jag shppade lite. härligt.
så sen for vi till Birk (min kusins) farmor. hon fyllde 85 idag så det blev tyskt kalas.
där har dom en tågbana, så den byggde vi upp genom lägenheten så körde tåget själv.
hehe. nu är vi hemma igen , alltå här i tyskland och tar det lungt.
får se vad vi hittar på imorgon. roligt kommer vi iaf att ha.
här kommer bilder från dagen !
annars hur har ni det i finland (och alla andra länder) ?
köpcentret vi var till
i tåget till birks farmor. min moster gunilla, jeremias , sen birk och jeremias
tyska hus är så himmla fina !
klänningen och skorna har jag köpt idag :)
här bygger vi tågbanan
här kör tåget :)
till att börja med åt vi chees cake och chokladtårta, sen blev det mat :)
kramar, sassa

Kommentarer
Postat av: ann

ni ser ju ut att ha det riktigt roligt där i tyskland:D

2010-07-15 @ 16:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback