åååh härliga dag!

jag har en jätte härlig känsla idag. som att denna dag kommer att bli lyckad.
underbart! jag har också min vanliga shoppingkänsla. och ett hopp om att det blir en tyskland-london resa.
får se , men det ser lovande ut. bara för att jag skrev dethär nu kommer det inte att bli av , haha .

Så . det märks att läsar antalet minskar då man har dålig uppdatering. men kära läsare håll ut.
jag ska bättra på mej. ni ska snart få se mina inköp och sånt. jadå.
känns som om jag har feber. får inte ha feber. det ska ju bli björn rosenström på lördag.
eller vem det nu var :D vet inte vart det är eller när det är , bara att min pojkvän har fixat biljetter och att det är på lördag nångång ;) kanske man ska sola en stund i dag före man åker till årvas med älskling och sen till hans.
får se vad jag hinner med :)
solen ropar på mej nu. så har ändå slutade ändå för 7 minuter sen. kommer väl jobba lite mera ännu då mamma kommer hem. har ju jobbat hemma sen 12 så. :) jag får faktist mera energi av det. mera jobblust. vet inte varför men så är det. ganske är det miljön. idag har jag jobbat riktitgt effektivt. bra det. är riktigt just färdig med vad jag har hållit på med hela sommarlovet :)
ja , på återseende . kram
sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback