-

fråga av carolina:
Jag har en fråga. Varför springer netti och försöker på killar som har flickvän? Jag såg en hel del vid storsand. Såg också att hon sprang efter min kaveris kille som har barn.. Söker hon bekräftelse? Och vad tycker du sassa om det?

Sassa: Jag vet faktist inte vad du syftar på , för jag var inte där. Men jag veet att hon inte försökte på honom eftersom hon inte vill. Dom har varit kompisar sen dom gick i sexan. dom var ihop i åttan och det funkade inte. jag tror inte att hon försökte på honom. eller jag vet att hon inte försökte nåt. En hel del? jag var som sagt inte där, men vad jag vet så var hon ibörjan av kvällen med "våra kompisar" och sen var hon med några från jakobstad hållet, Hon "var" inte med nån om du förstår vad jag menar. så jag vet inte om det är avundsjuka eller om du faktist tror att netti är sån?
För netti är inte sån. Men visst hon är singel , det är hennes singelsommar. första sen sjuan. visst får hon ha kul , men hon försöker inte på upptagna killar! verkligen inte. jag vet en tjej som tror att netti försöker på hennes kille för att dom pratar med varandra. som vänner. ingenting mera. SÅ ja , avundsjuka låter det som här. och det komme ingen slippa. Men ärligt , flickor säger jämt varför flickor blir kallade horor och inte pojkar som är med många. men det är ofta vi fflickor som börjar kalla varandra det för att vi är avundsjuka. eller vad det nu är. iaf , jag vet att det är många som är avundsjuka på netti har tillochmed hört det. så ge upp nu. netti tar inte upptagna killar , men jag vet killar som tar upptagna tjejer och tjejer som är otrogna etc. Det är ganska vanligt. så jaa. hon söker inte bekräftelse vad jag vet och jag känner netti så nej hon försöker inte på upptagna killar. alltså har hon inte gjort nåt vad jag vet. du såg henne försöka på andra killar, många? yeah right.

Netti: Jag vet inte om du måste skaffa dig glasögon eller? MEEN ända jag kan säga är att get a life och sluta ödsla så mycket tid på andras liv! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni börja ha ur min garderob eller någonting liknande?

2010-07-02 @ 14:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback