today tomorrow to you

Idag har jag ... gjort vad jag haft lust med kan man väl säga .
alltså inte mycket . haha .
nämen faktist tror jag jag är frisk nu . men imrogon är vi lediga .
så torsdag blir det skola :)
ser frammemot att komma till internatet och träffa my netski , my little heart ♥
chattar med en person nujust på msn , herregud det måste vara flera månader sen jag chattade med nån . omg hahah . tänk vad jag gör lite nuförtiden . förr fanns det inget värre än att sitta hemma , jag var jämt ute , alltid vild .
okej , jag kommer aldrig vara en lugn tyst snäll tjej . och såhär tråkig kan jag nu inte fortsätta att vara ! omfg .
nåjo . andré är här , min lilla sjukling som blivit frisk . :)
nå , har inte så mycket att skriva , är väääldigt tråkig idag :)
pussar <3
-sassa

(jag utan smink , blekfis )




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fina bilder :)

2010-01-07 @ 18:50:56
URL: http://hannoninolover.blogg.se/
Postat av: sassa

Tackar :)

2010-01-08 @ 11:03:36
URL: http://nsstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback