tandläkare

Hejsan , har inte blivit mycket uppdatering i bloggen dom senaste dagarna men .
Igår for jag 10 före 1 med buss till oravais , kom dit 2 .
drack kaffe med en kompis och sen for jag till klockan 3 till tandläkaren .
fick vänta en halvtimme . sen fick jag lida lite och sen bara ligga där i stolen å tror att jag kommer få liggsår i huvet .
tog faktiskt sjukt , tandläkare borde skaffa kuddar till stolarna :)
iaf så är min tandläkare super bra och snäll . :)

sen sov jag hemma , och for halv 7 på morgonen med buss till jakobstad .
trött som jag har varit idag har jag kämpat igenom den 8 timmars långa skoldagen . -.-'
nu försöker jag få någon att komma med mej och simma .
och nu ska jag sitta och prata med netti :)
ha det bra !
kramar
sassa
( orkade inte vända bilden före jag laddade upp den . men ni får lägga huvet på snedd ) haha
-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback