ojoj

han inte skriva blogg igår , som tur fick ni läsa ett inlägg av netti iaf .
det är så pinsamt när vi inte har ett ända inlägg på vissa dagar !
min dag idag har varit jätte bra .
men natten kunde jag inte sova . usch , hatar sömnlösa nätter !
nu ska jag se film , har ju bra med tid . sista dagen vi slutade halv tolv , usch fyyy .
nästa period blir så jobbig börjar 8 varje morgon en dag slutar vi 3 och en dag två , sen har vi 3 dagar som vi går ända till 4 .
hur ska jag orka ? nåjaa , blir väl lättare sen antar jag !
och så har vi ju LIA ( praktik ) 3 veckor och jag ska vara på veromoda i vasa :)
kul ska det bli . kommer shoppa loss varenda dag efter arbetet . då MÅSTE JAG UPPDATERA FLERA GÅNGER PER DAG :)
skulle vilja ha en telefon som man kan uppdatera bloggen i .
det står på min önskelista . :)
OCH VET NI VAD , MIN KLOCKA GICK SÖNDER IDAG ! , trodde jag skulle börja gråta , den bara föll av mej .
fy vad hemskt , tur att den har garanti !

nu ska jag se film .
puss på er alla söta läsare .
you know i love you !
-sassa

DAGENS ;
tröjja med paljetter , veromoda 39,95  -50%

I LOVE PALJETTER !  byxor -> cheep monday (eller hur man nu stavar det) svarta urträttade .

det finns paljetter på huvan också :) men så ser jag ut iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback