live like there's no tomorrow

Efter förra inlägget jag skrev så tog jag en powernap, det var så skönt!
Steg upp halv 7 typ, klädde på mig och for ut!

OCH jag cyklar aldrig mera in till stan i denhär kölden och dessutom var jag utan vantar eftersom jag glömt mina är på ett ålderdoms hem.
GORR SÅ KALLT!!
Jag svor till tusen, jag var så förbannad så det är inte klokt!
Det tog så helvetes sjukt i mina händer så grrr.................

Nej nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan se på my sisters keeper som jag just har laddat ner :)
De säger att den filmen inte kan hålla ett öga torrt och jag är väldigt känslig i filmer så antagligen kommer jag att gråta väldigt mycket!

KRAM!
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback