hold your head up high

Haha, pratade just med Daniel och Johanna i telefon en bra stund, ojoj dom försöker nog allt skrämma mig dom ;)
Nejgo att dom lyckades ;) ha-ha

Och kära läsare, ni är underbara :)
Tack för fina kommentarer och att ni vill höra vår åsikt om saker och ting :)
Lovely!

Om 15 mintuer släcks internet så nu ska jag ta mig i kragen och börja göra mig i ordning för natten, det är ju ändå bara 6 timmar tills väckning.. HUH, det låter tungt!
Nej nu ska jag tvätta bort smink och borsta tänderna.
Sedan lägga mig ner i den sköna sängen och ringa åt Daniel för att säga gonatt åt my darling ;)

Imorgon blir det nog knappt ingen skoldag för mig, jag och sassa ska ti kuratorn klockan 9 och efter det blir det en kaffe kopp och sedan iväg till läkaren för att hitta felet på min mage som bara bråkar.
Vi slutar redan halv 12, så imorgon ska jag njuuuuta otroligt av det eftersom i nästa period slutar vi 2 på fredagar :( Sånt suger!

Så gonatt kära läsare :)
Neettii






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback