Hejsan :)

blev inte mycket bloggande idag . steg upp klockan ett , älskling tvingade upp mej för att han var hungrig .
Och jag kunde ju inte ha honom att ligga där med kurrande mage .
sen var det chill tills mamma började laga mat , då kom vi på att vi skulle åka till Vasa simhall och simma .
som sagt blev det så . så jag hoppade från 3 meter .  älskling hoppade från 7 meter ! så duktig .

nu ska jag gå ut. min sista tobak för resten av mitt liv , låter drastiskt , men imårgon slutar jag röka :)

så idag hade jag så hemlängtan då jag kom till internatet med mamma så tårarna bara rann , så for vi efter netti till larsmo och nu är allt bra ;)

Nu ska jag gå . hörs imorgon :)
puss & Kram
-saaasssaaäääääääääää


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback