godnatt kära läsare

varför jag inte skrev nåt i bloggen igår , var på grund av att André hade Hög feber .
jag hade ingen lust att skriva då , var hellre med älsklingen.
det tror jag nog att ni förstår :)

idag är jag typ sjuk , blir ingen skola för mej imorgon ..
det är synd men så är det . får träffa klasskompisarna senare .
CSI har jag blivit beroende av också , så himmla bra .
fick en hel sesong av min kära storebror johannes , tack ♥
jag har vetat att det varit ganska bra , men jag har aldrig varit in i det och velat se programmet .
men shit vad det var bra :) tror jag har sett det en gång med netti .
men nu är jag fast . på 2 dagar har jag sett 3 skivor , är på fjärde nu . hahahah.

2010 har börjat bra för min del . ett nyårslöfte är att bloggen skall bli mera aktiv , för min del iaf .
jag och netti trodde ju att det skulle bli mer uppdatering under jullovet , men tvärtom , det blev tyvärr mindre..
nu ska det skärpas . our blog is the best ;) haha .
nåjo . nu ska jag börja traska iväg mot sängen , vilken det nu blir .
lovade min kära lillebror att han skulle få sova i min en natt , bara för att jag har världens härligaste säng . och mysigaste täcke . :)
nångång måste man ju vara snäll .
hans säng vill jag kanske inte sova i får se , men det är inte min typ av säng så jag tror jag ska sova med min kära mamma . nu ska jag sova . pusss och gonatt .
love you <3
-sasssaaaaa
miss u nets , ett helt jullov utan dej , what a nightmare .


jag med min älskade svarta mjukisdress I ♥ it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback