:)

HEJ kära läsare :)

Härligt att få sitta och skriva blogg nu igen ;)
Domhär 5 dagarna i larsmo har varit priima!

Orkar inte berätta om mina dagar där.
Nyåret firade jag med Johanna Alice Ida Daniel Jimmy Björn och Alex :)
Pojkarna smällde raketer och jag är jättemega rädd för raketer...
Sen efetr 12 slaget for vi till en villa, haha jag trodde på sant jag skulle döööööööö när vi skulle gå över isen.

Och massvis med massage har jag fått av Daniel och hans småbröder, de är så söta :)
Skrattar har jag gjort för tusentals människor.

Har gått i säng ungefär en 5-7 tiden på mornarna och stigit upp 2 tiden på dagarna, haha lite vad vi har svängt om dygnet.

Så ikväll blir det att gå i säng TIDIGT...
Eller... jag vet inte för jag ska se film nu snart med Mattus Kengo och Frank.
Vi ska se på wallander :)

Sassa är hemma, hon är sjuk :(
Det är tomt utan henne här, I MISS YOU S!!!

Nu ska jag laga ett nytt inlägg med bara bilder om det funkkar att ladda upp dem! :)

PUSS OCH KRAM!

Netti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback