Älskling och jag <3

Till alla par

Vad heter ni? Sara-Li & André
Hur träffades ni första gången? lågstadiedisco , men vi pratade första gången i sjuan
Hur länge har ni varit tillsammans? exakt 11 månader idag
Är ni förlovade? nej , inte än ;)
Har båda körkort? båda har moped körkort
Isåfall, vem kör bäst? André
Kommer du ihåg er första kyss? Jooo :) Åminne
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han sa , " annars älskar it do me " på skämt , men jag sa allvarligt första gången.
Vem är äldst?han :) halvår äldre
Vilka stjärntecken är ni? jag , vågen . han , oxen?
Vem fyller först på året? André
Vem är längst? André
Vem sjunger bäst? beror på . :)
Håller ni i handen på stan? ibland.
Kände ni varann innan ni blev ihop? joo .
Vad har ni gemensamt? vi älskar varandra . :) och en massa annnat .
Blev du kär vid första ögonkastet? haha .
Har ni någon speciell låt? joo , många-



Har ni stora framtidsplaner? ibland , jo .
Har ni gråtit i varandras armar: jo
Har ni varit utomlands tillammans? Jodå :)
Vilket är ert bästa minne? vi har så otroligt många underbara minnen tillsammans
Vem lagar bäst mat? André , faktist . piinsamt , men han lärde mej laga köttfärssås ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? då kramas vi , kollar film , är med kompisarna , pussas , spelar cs , andré har lärt mej ;)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? absolut ! :) finns inget bättre än  älsklingens pussar!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 21 km :) ungefär
Blir du lätt svartsjuk? sekärt , men andré gör inte så mycket så jag skulle behöva vara svartsjuk . han är ju världens bästa pojkvän !
Brukar ni bråka? dom flesta par bråkar väl ? iaf nån gång . men jo visst bråkar vi !
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer , skulle inte klara av att inte få höra hans röst ;b  åså hatar jag att  texta Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? allt , hans ögon , mm . och magen e världens sexigaste och hans hår e världens gulligaste ååh min pojkvän e så J*vla snygg ! finns ingen snyggare !
Brukar någon av er prata i sömnen? jag brukar prata i sömnen , och andré ibland .

 

 

Idag har vi varit ihop i 11 månader . iihi min älskling <3333

Love you baby ! A <3 S



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis till 11-månaders jubileum! Hihi :D

2010-01-20 @ 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback