baby don't worry

Imårse steg jag upp redan 05:15, haha och pigg som en spigg var jag ;)
Somnade redan lite efter 10 igår så..
Väckte Daniel kring halv 6 ;)
Så länge han duschade kokade jag kaffe och halv 7 for jag och Daniel med hans pappa in till stan.
Jag for till internatet i duschen och sedan ringde Daniel och frågade om han kunde komma hit tills skolan börjar och det kunde han såklart :)
Han satt på datorn så länge jag lagade mig färdig :)

Skolan har gått riktigt hyfsat idag, for hem redan 20 över 2 pga sjuuuuuuuuk mage.
Så kom Daniel hit, vi drack kaffe och annars bara tog det lungt för jag hade sjuk mage, men mysigt iaf :)

När han for hem kokade jag och sassa makaroner och såg på CSI :)
Riktigt bra faktiskt!

Jag har just varit cyklandes in till stan och köpt lite karkki och hårspray :)
KALLT var det men jag var så bra på klädd så jag klarade mig :)

Nu ska jag söka efter en film som jag ska ladda ner :)

Puss och kram!
Netti


Kommentarer
Postat av: City

Har jag rätt eller fel ?



http://gatc.blogg.se/2010/january/klagobrev.html#comment



kommentera, please =)

2010-01-07 @ 19:08:29
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback