26 januari suger !

usch vilken tråkig dag helt seriöst !
vaknade på helt fel sida idag , tjaffsade lite och for till skolan med mjukis/sportbyxor och en basic tröjja i lila och ett långt halsband .
sen blev det skoldags , hade prov -.-'
det sket sej. men älsklingen skickade gulliga meddelanden så jag blev på bättre humör .
sen drack jag en kaffekopp och åt en kinuskibulle , mums.
sen blev det kurator med netti . då drack jag en till kopp kaffe och åt en fastlagsbulle . mmm .
det blir att simma extra långt idag , om jag får mej själv iväg till simhallen , måste måste måste .
nåjo sen blev det mat och nu är det matrast ... börjar 10 före 12 .
så får se hur resten av dagen blir . men jaa . JAG LÄNGTAR TILL FREdAG , JAG LÄNGTAR EFTER ANDRÈ , JAG VILL HA SOVMORGON NU , JAG VILL KRAMA MIN POJKVÄN NU OCH PUSSA PÅ HONOM. JAG VILL ATT DENHÄR VECKAN SKA GÅ FORT :)
sista veckan utan älsklingen . :)
sista veckan netti har mej för sej själv , nej , för efter en vecka så har vi lia , (LÄRA I ARBETE)
då blir det vasa i 3 veckor . nu ska jag gå .
I'm in love whit my life ! coz' it's so good right now !
-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback