The bad boys are always catching my eye, I said the bad boys are always spinning in my mind

Rubriken stämmer riktigt bra!

Idag har det varit en lyckad dag på jim&jill igen, har varit uppe i butiken hela dagen idag igen + att jag slutade 1 timme tidigare ;)
Men det finns oxå en hel del minus av denna dag och det är min huvudvärk som aldrig vill ge med sig och jag har nyst hundra tals gånger, kanske förskyldning på gång?

Nåja, är hemma nu iaf..
Men min kväll är förstörd, sedan förra onsdagen har jag sååå väntat på denna onsdag då andra avenyn kommer..
Menmenmenmen!! OS, skit OS, kan inte säga annat. BLIR SÅ ARG på sånt skit.
UÄK!


Kommentarer
Postat av: Sanne

håller med om OS... vilket onödigt trams!! ses imrogonbitti siz! sov bort huvudvärken inatt.. Kram!

2010-02-17 @ 19:31:47
Postat av: Hanna

itt ere jo! :D it tå he e Finland som spelar!! :D

2010-02-18 @ 13:22:30
URL: http://hannaale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback