sjuk..igenn

dethär året har börjat med att vara sjuk 3 gånger , alltså det här är tredje gången ..
hatar att vara sjuk , speciellt då man är på praktik (LIA) på en klädbutik , skulle vilja vara där nu dom här 3 veckorna .

joo , idag for jag till arbetet som vanligt ,
började känna mej svimmfärdig och hostade .
sen kände jag mej febrig , klarade mej till maten , men efter maten var jag tvungen att fara hem .
synd ..
sen tog jag ett varmt bad och har bara legat i soffan i princip hela dagen ..
så det har varit min dag .
saknar min andré . <3

och stackars lilla söta rara netti som har en skithandledare som är dum i huvet !

nu ska jag tappa upp ett nytt bad !
pussaar
-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback