lonley on valentines day ?

Mjo , jag vet jag inte har skrivit dom 4 senaste dagarna , sorry .
men varje dag efter jobbet har jag varit så trött och slut att jag legat på soffan hela kvällen och sen gått i badet och sen gått till sängs .
Då jag har arbetat har jag i princip varje dag gått ner i källarlagret efter nyinkomna varor , sen har jag lagt larm på kläder och gått runt i butiken och snyggat till plagg som kunderna har råddat till . ja och varje morgon har jag dammsugat -.-' men det är helt okej faktist . och ifall jag skulle nångång få jobb där skulle jag helt klart jobba där :)
-

nåjaa , idag är det alla hjärtans dag , kul. sitter själv i andrés rum , ensam i hela huset , andré är och arbetar .
men jag fick i allafall en helt underbar allahjärtans dag present inatt . Christina Aguileras första parfym , Christina Aguilera set . shower gel , body lotion , parfym . Jag hade räknat med ett kort , för alla hjärtans dag går ut på att man tänker på varandra . MEN VISST ÄR HAN UNDERBAR , min älskling . han är världens bästa .
joo , ska väl se nån film nu eller nåt sånt :)
och ringa netti ^^ min gullis .

pussaaaar
-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback