hemma

Oj jag har haft en sån underbar dag med älsklingen :)
Vi har sett en romantisk film , myst och bara varit :)
saknar honom redan , vi träffas först på fredag ! :(
hoppas att veckan går snabbt . S-M kom efter mej till årvas
och så for vi raka vägen till min moster som har fått en bebis i torsdags ,
en liten tjej som heter Hannah :) sötis tjej hon e .
verkligen , långt svart hår , blåa ögon och ett skrik som ingen annan bebis har :)
verkligen speciell ! Underbar ! ♥

så nu är jag hemma , ska gå i badet och sen blir det att sova .
ska ju upp till arbetet  imorgon , min kära storasyster S-M ska köra mej till vasa .
börjar halv tio .
nu ska jag kila iväg ,
kramar
-sassaa

(jag just nu , osminkad och olagat hår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback