hello

Jag veet .. ingen bra blogg uppdatering .
sry . men iaf , så ska jag berätta om vad jag har gjort de senaste dagarna..
Torsdag - Sista dagen i arbete , fick en tubtop som ännu inte kommit in i butiken .
shoppade och hade kul . Sen kom netti till mej och sov över , kul hade vi . körde snöskooter och badade och sånt .
fredag - fixade oss inför kvällen , sen bar det av till oravais (årvas) där vi var vi abc .
hahha förfest på inva vessa . sen blev for vi till pensala med andrés mamma och killarna .
så festade vi ;)
Lördag - jag och andré for till moster och lilla hanna-bebisen .
sen blev det kväll och vi for med scooter till kimo på bastukväll .
Söndag - For till andrés, har kollat CSI så länge han arbetade och bara chillade , sen for vi till
tommys och nu är vi tillbaka till andrés och ska kolla hockey ikv.
kul
ha det bra , miss u nets <3



-sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback